Managementul
de proiect

In cadrul companiei noastre, managementul de proiect este un element-cheie in strategia de asigurare a calităţii. Aceasta inseamnă organizarea şi programarea tuturor activităţilor din cadrul procesului de traducere sau interpretare de către un manager de proiect. Pe toată perioada de derulare a proiectului, managerul de proiect este persoana de contact care va recepţiona documentele dumneavoastră, va planifica etapele, va aloca resursele umane corespunzătoare, va emite instrucţiuni de lucru pentru toate părţile implicate şi va asigura respectarea termenelor de predare. in cadrul companiei noastre, fiecare traducere - indiferent de volum - este considerată proiect, pentru că noi asigurăm calitatea pe toate palierele procesului de lucru. Fiecare proiect este considerat unic, pentru că ne adaptăm serviciile la cerinţele şi aşteptările fiecărui client.

Managementul calitatii
Certificari

Doriti sa aflati mai multe informatii?

Colaborarea cu noi decurge simplu. Sunaţi-ne sau transmiteţi-ne un fax sau un e-mail! Veţi primi in cel mai scurt timp oferta noastră.

TOP